Nadmiary i niedobory w komunikacji o zdrowiu

Co oznacza strategiczne planowanie w komunikacji o zdrowiu? Jak dobierać mechanizmy i narzędzia by nasze kampanie były skuteczne? Czy można przy małym budżecie zrealizować projekt, który odbije się szerokim echem i skłoni do zmiany zachowania? Uczelnia Łazarskiego i PZU Zdrowie zapraszają do wysłuchania trzeciej rozmowy w ramach cyklu podcastów „Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać”.

4

„W komunikacji o zdrowiu ważne jest zrozumienie, co komunikacja może zrobić, a czego nie. Dlatego współczesne skuteczne kampanie w tym zakresie powinny wpisywać się w szersze celowane rozwiązania, w ekosystem zaplanowanych działań jako kompletne interwencje behawioralne” - mówi w trzecim podcaście cyklu „Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać” Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer w Ogilvy Polska oraz wykładowca studiów podyplomowych Zarządzanie Promocją Zdrowia i Profilaktyką Chorób.

Już teraz zapraszamy do obejrzenia ostatniego w tej serii podcastu:

  • 4 października - „DNA nowoczesnej promocji zdrowia” z udziałem dr Grzegorza Szczuki, dyrektora Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych, jednego z twórców sukcesu Miasta Gdańsk w skutecznej promocji zdrowia.

Podcasty są dostępne na LinkedIn, Facebooku oraz YouTube. Zapraszamy!

***

„Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać” to cykl podcastów dedykowanych nowoczesnej profilaktyce chorób i promocji zdrowia, czyli dwóm bohaterkom nowatorskiego kierunku studiów podyplomowych Zarządzanie Promocją Zdrowia i Profilaktyką Chorób realizowanych w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, którego partnerem merytorycznym jest PZU Zdrowie. Kierownikiem studiów i gospodynią podcastów jest Marta Pawłowska.

Rekrutacja na studia podyplomowe Zarządzanie promocją zdrowia i profilaktyką chorób trwa do 30 września. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ. Aplikuj już dziś!