Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać

Przed jakimi wyzwaniami stoi dziś promocja zdrowia i profilaktyka chorób w Polsce i na świecie? Co przez nie rozumiemy? Jakie efekty społeczne może dać profesjonalnie przygotowana strategia? Tym zagadnieniom poświęcony jest nowy cykl podcastów Promocja i profilaktyka w zdrowiu – warto po(d)słuchać. Pierwszy odcinek już za tydzień!

Celem podcastów jest przybliżenie kluczowych obszarów merytorycznych uruchomionego rok temu kierunku studiów podyplomowych Zarządzanie Promocją Zdrowia i Profilaktyką Chorób, którego partnerem merytorycznym jest PZU Zdrowie. Kierunek w nowatorskiej formule łączy ze sobą zarządzanie, zdrowie publiczne, marketing i finanse, za co został wyróżniony certyfikatem „Studia z przyszłością”.

Prowadzącą podcasty jest Marta Pawłowska, współtwórczyni i kierownik studiów, specjalista praktyk promocji i profilaktyki w zdrowiu. Razem z rozmówcami podejmuje próbę zrozumienia istoty promocji zdrowia i profilaktyki chorób w dzisiejszej Polsce i świecie oraz przedstawia perspektywę interdyscyplinarności na rzecz zdrowia. Gośćmi podcastu są eksperci z różnych dziedzin, które mają wpływ na prowadzenie skutecznych działań w obszarze zdrowia publicznego.

W ramach cyklu pojawią się cztery odcinki:

  • 13 września - „Nowa era, nowe wyzwania, nowe kompetencje” z udziałem dr Małgorzaty Gałązki-Sobotki, dziekan CKP UŁA, twórca i dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia,
  • 20 września - „Profilaktyka chorób – jutro dzieje się dziś”, którego gościem jest dr Paweł Koczkodaj, zastępca kierownika Zakładu Epidemiologii i Prewencji Pierwotnej Nowotworów w Narodowym Instytucie Onkologii,
  • 27 września - „Nadmiary i niedobory w komunikacji o zdrowiu”, którego gościem jest Elżbieta Twardowska, Chief Strategy Officer agencji marketingowej i public relations Ogilvy Polska,
  • 4 października - „DNA nowoczesnej promocji zdrowia” z udziałem dr. Grzegorza Szczuki, dyrektora Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych, jednego z twórców sukcesu Miasta Gdańsk w skutecznej promocji zdrowia.

 Podcasty będą dostępne na LinkedIn, Facebooku oraz YouTube. Zapraszamy!