Badanie zostało przeprowadzone już po raz siódmy na zlecenie My Company Media Sp. z o.o., wydawcy miesięcznika „My Company Polska”, a realizacją i opracowaniem wyników zajęła się firma badawcza Kantar Polska S.A. Sondaż miał formę ankiety online prowadzonej wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora MSP. Wzięło w nim udział 1 226 respondentów.
W każdej z kategorii, w spontanicznym wyborze, można było wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się największym zaufaniem. W kategorii „Edukacja biznesu” najbardziej godną zaufania marką okazała się Uczelnia Łazarskiego.
W imieniu Uczelni Łazarskiego, statuetkę Marki Godnej Zaufania 2022 odebrała dr Małgorzata Gałązka-Sobotka, dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Co sprawia, że ufamy sobie, zyskując zaufanie innych? Autentyczność. Rzetelność. Zaangażowanie. W swoim przekazie reklamowym nawiązujemy do hasła „Sukces w praktyce”, a to znaczy, że nie ustajemy w doskonaleniu swojej organizacji, naszych programów, sięgamy po najnowszą wiedzę, najlepsze praktyki oraz najlepszą kadrę akademicką, co materializuje się w skutecznej realizacji naszych celów, wśród których najważniejszym jest satysfakcja i rozwój naszych absolwentów. „Sukces w praktyce” to spoiwo, które łączy naszych wykładowców z naszymi studentami i partnerami. Razem podejmujemy działania, które kreują lepszą przyszłość. – komentuje dr Małgorzata Gałązka-Sobotka.
Więcej informacji o badaniu i jego laureatach będzie można znaleźć w miesięczniku „My Company Polska” (nr 6/2022) oraz na stronie https://markagodnazaufania.pl